Nietuzinkowy pomysł na wyjazd biznesowy lub integracyjny kluczem wysokiej frekwencji

Wyjazdy integracyjne i biznesowe to często okazja, by wypróbować różnych ciekawych zajęć, na które „normalnie” nie mielibyśmy czasu lub chęci. Nikogo nie dziwią więc zajęcia z garncarstwa dla pracowników biurowych, (które mają pomóc w relaksacji i odstresowaniu się po nerwowym dniu w pracy) lub skoki spadochronowe dla odważniejszych pracowników korporacji. W sezonie zimowym pracownikom często proponuje się wyjazdy na narty lub snowboard. W okresie wakacyjnym zaś, można uczestnikom takiego „wypadu” zorganizować np. czarter jachtów motorowych i zabrać ich na „wodną przygodę”. Możliwości jest wiele, a doświadczenie pokazuje, że im ciekawszy sposób zagospodarowania czasu zaplanuje organizator, tym większe zadowolenie uczestników. Minęły już bezpowrotnie czasy, gdy od tego typu wyjazdów oczekiwało się tylko dobrej strawy i morza napojów wysokoprocentowych. Dzisiaj ludzie chcą spędzać czas ciekawie i aktywnie. Oczywiście wspólna kolacja wieczorem jest zawsze stałym punktem programu, nie jest ona jednak główną „atrakcją” całego „wyjazdu”. Im ciekawszy program integracji, tym wyższa frekwencja. Jeśli dostaniemy możliwość darmowego skorzystania z opcji jaką jest np. czarter jachtów motorowych i przepłynięcia na nich kilku jezior mazurskich, to raczej nie będziemy się długo wahać (chyba, że cierpimy na wyjątkowo uprzykrzającą życie chorobę morską). Dlatego zamiast narzekać na kolejny wyjazd, z którego ciężko nam się będzie „wykręcić” może warto najpierw przejrzeć program i zobaczyć co pracodawca dla nas przygotował? Może akurat będziemy miło rozczarowani?