Kiedy decydujemy się na otwarcie własnej działalności gospodarczej, podejmujemy ogromne ryzyko. Inwestujemy bowiem najczęściej cały nasz majątek, a także czas i przyszłość. Oczywiście posiadając dobry pomysł na biznes nie możemy od razu zakładać, że coś się nie uda tylko szukać sposobów na rozreklamowanie naszej usługi, a także dotarcie do jak największego grona odbiorców.
Przede wszystkim warto skorzystać z lokalnych mediów. Możemy wykorzystać małe banery reklamowe znajdujące się w tramwajach albo miejskich autobusach. Pasażerowie zawsze chętnie czytają dla zabicia czasu, co mogą nowego zwiedzić w mieście, a także jakie usługi są im oferowane. Dobrym pomysłem są również smycze reklamowe, które wręczane są potencjalnym klientom. Obdarowana osoba najczęściej cieszy się z podarunku, a zarazem ogląda logo naszej firmy, a tym samym zgłębia informacje. Jest to doskonały sposób na poinformowanie wielu osób o naszej działalności, a przede wszystkim niskobudżetowy. Wystarczy zainwestować kilkadziesiąt złotych aby uzyskać sto smyczek z indywidualnie dobranym tekstem.